pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.ikryty.cz
účinné od 1. 2. 2020
Provozovatelem on-line obchodu www.ikryty.cz je:
- Bogdan Dovgopol
- se sídlem V okruží 2159/12, 130 00, Praha 3 - Žižkov
- identifikační číslo: 041 04 811
- zapsaný v živnostenském rejstříku
Adresa pro reklamaci a vrácení zboží je:
- iKryty.cz(AppleTRH.cz),
- Plzeňská 33, 150 00, Praha 5 - Smíchov
I.
Základní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou
vydané
dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský
zákoník“)
- Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické
osoby,
která uzavírá kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako spotřebitel, nebo v rámci
své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“) prostřednictvím
webového
rozhraní umístěného na webové stránce dostupné na internetové adrese https://ikryty.cz/
(dále je „internetový obchod“).
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Odchylná ujednání v
kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
- Tyto obchodní podmínky a kupní smlouva se uzavírají v českém jazyce.
II.
Informace o zboží a cenách
- Informace o zboží, včetně uvedení cen jednotlivého zboží a jeho hlavních vlastností jsou
uvedeny u jednotlivého zboží v katalogu internetového obchodu. Ceny zboží jsou
uvedeny
včetně daně z přidané hodnoty, všech souvisejících poplatků a nákladů za vrácení zboží,
jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být vráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny
zboží
zůstávají v platnosti po dobu, po kterou jsou zobrazovány v internetovém obchodě.
Toto
ustanovení nevylučuje sjednání kupní smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
- Veškerá prezentace zboží umístěná v katalogu internetového obchodu je informativního
charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.
- V internetovém obchodě jsou zveřejněny informace o nákladech spojených s balením a
dodáním
zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené v internetovém
obchodě platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky
nebo
Slovenska.
- Případné slevy z kupní ceny zboží nelze navzájem kombinovat, nedohodne-li se prodávající
s kupujícím
jinak.
III.
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
- Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti
s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní
hovory),
hradí kupující sám. Tyto náklady se neliší od základní sazby.
- Kupující provádí objednávku zboží těmito způsoby:
- vyplněním objednávkového formuláře bez registrace.
- Při zadávání objednávky si kupující vybere zboží, počet kusů zboží, způsob platby a
doručení.
- Před odesláním objednávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do
objednávky vložil. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko
"Odeslat
objednávku". Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
Podmínkou
platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři a
potvrzení
kupujícího o tom, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami.
- Neprodleně po obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení
objednávky na emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je
automatické a nepovažuje se za uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální
obchodní
podmínky prodávajícího. Kupní smlouva je uzavřena až po přijetí objednávky prodávajícím.
Oznámení o přijetí objednávky je doručeno na emailovou adresu kupujícího. Neprodleně po
obdržení objednávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení objednávky na
emailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení se považuje se za
uzavření smlouvy. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího.
Kupní
smlouva je uzavřena potvrzením objednávky prodávajícím na emailovou adresu kupujícího.
- V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodávající splnit,
zašle
kupujícímu na jeho emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za
nový návrh kupní smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením
kupujícího
o přijetí této nabídky prodávajícímu na jeho emailovou adresu uvedenu v těchto
obchodních podmínkách.
- Všechny objednávky přijaté prodávajícím jsou závazné. Kupující může zrušit objednávku,
dokud
není kupujícímu doručeno oznámení o přijetí objednávky prodávajícím. Kupující může
zrušit objednávku, dokud nedošlo k její expedicí. Kupující může zrušit objednávku
telefonicky na telefonní číslo nebo email prodávajícího uvedený v těchto obchodních
podmínkách.
- V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení
ceny
zboží v internetovém obchodě, nebo v průběhu objednávání, není prodávající
povinen
dodat kupujícímu zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že
kupujícímu
bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení objednávky podle těchto obchodních
podmínek.
Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na
jeho
emailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh kupní
smlouvy a kupní smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením o přijetí kupujícím na
emailovou adresu prodávajícího.
IV.
Platební podmínky a dodání zboží
- Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující
uhradit následujícími způsoby:
- bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 1305866109/3030, vedený u
AirBank,
- bezhotovostně platební kartou přes platební bránu GoPay,
- dobírkou v hotovosti při předávní zboží,
- v hotovosti nebo platební kartou při osobním odběru na prodejně
iKryty.cz(AppleTRH.cz),
- Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s
balením a
dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále
kupní
cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
- V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě
bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření kupní smlouvy.
- V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů
příslušného
poskytovatele elektronických plateb.
- V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem
připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
- Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu.
Úhrada
kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
- Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je
povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického
výpadku
pak nejpozději do 48 hodin
- Zboží je kupujícímu dodáno:
- na adresu určenou kupujícím v objednávce (PPL)
- osobním odběrem v provozovně prodávajícího (prodejna iKryty.cz(AppleTRH.cz))
- Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.
- Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou
uvedeny
v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že
je
způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko
a
případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
- Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v
objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na
straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno
v
objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží,
resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
- Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů
zboží a
v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání
porušení
obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce
převzít.
- Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na
emailovou adresu kupujícího v případě doručení zboží na adresu kupujícího nebona adresu
výdejny. Daňový doklad je přiložen k dodávanému zboží v případě vyzvednutí zboží v
provozovně prodávajícího.
- Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží, včetně
nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží. Odpovědnost za nahodilou zkázu,
poškození
či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl
kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.
V.
Odstoupení od smlouvy
- Kupující, který uzavřel kupní smlouvu mimo svoji podnikatelskou činnost jako
spotřebitel, má
právo od kupní smlouvy odstoupit.
- Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů
- ode dne převzetí zboží,
- ode dne převzetí poslední dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy několik druhů zboží
nebo
dodání několika částí
- ode dne převzetí první dodávky zboží, je-li předmětem smlouvy pravidelná opakovaná
dodávka
zboží.
- Kupující nemůže mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy:
- poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před
uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a prodávající před uzavřením smlouvy sdělil
kupujícímu, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
- o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu,
- v dalších případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku.
- Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy musí kupující odeslat prohlášení o
odstoupení
ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy.
- Kupující, který odstoupil od smlouvy, je povinen vrátit prodávajícímu zboží do 14 dnů od
odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Kupující nese náklady spojené s navrácením zboží
prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu
obvyklou
poštovní cestou.
- Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14
dnů
od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od
něho
přijal, a to stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžní prostředky
převodem na bankovní účet kupujícího, pokud se jednalo o platbu dobírkou.
- Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající
nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající
nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
- Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, není prodávající povinen vrátit přijaté peněžní
prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží
prodávajícímu odeslal.
- Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob,
nedostupnosti
zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz
zboží.
Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictví emailové adresy uvedené v
objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny
peněžní
prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to
stejným
způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.
- Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy je součástí potvrzení objednávky.
VI.
Možnost "Vrácení zboží bez starostí" během lhůty pro odstoupení
- Základní ustanovení: Kupující si společně se
zbožím může zakoupit samostatnou doplňkovou placenou
službu
spočívající v tom, že Kupující, který se rozhodne zboží během lhůty pro odstoupení
vrátit, má možnost přinést zabalené zboží a doklad prokazující koupi zboží a služby na
kteroukoli pobočku smluvního partnera Prodávajícího (dále jen „služba“).
Smluvními stranami tohoto vztahu jsou Prodávající jako poskytovatel služby a Kupující
jako
objednatel služby, přičemž podmínky dle tohoto článku VII. se uplatní na veškeré
transakce
týkající se této služby. Tato služba řeší pouze přepravu. Ostatní záležitosti jako
vrácení
kupní ceny či reklamace se řeší samostatně podle příslušných (jiných) ustanovení těchto
obchodních podmínek.
- Smlouva o poskytování služby je uzavřena tehdy, když Kupující spolu s objednávkou
zboží, nabízených Prodávajícím, potvrdí v tzv. košíku i službu a Prodávající mu
vystaví
fakturu, a Kupující ji zaplatí.
- Popis služby: Prodávající zaručuje Kupujícímu, že mu
umožní pohodlnější vrácení (přepravu) zboží bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí
zboží, a
to za podmínek uvedených níže, pokud o toto vrácení objednatel požádá, tj. využije
službu,
ve lhůtě stanovené níže. Tato služba je nepřenosná (může ji zakoupit pouze Kupující),
vztahuje se pouze na zboží v rámci objednávky, ke které byla tato služba zakoupena
a
lze ji využít pouze jednou.
- Podmínky využití služby: Prodávající je povinen
poskytnout službu, tedy poskytnout Kupujícímu možnost pohodlnějšího vrácení (přepravu)
zakoupeného zboží bez udání důvodu ve lhůtě viz níže, pouze pokud:
- Kupující objedná službu v termínu, kdy je tato služba nabízena, nejpozději však při
koupi zboží, jehož se služba týká;
- Kupující uhradí službu řádně a včas;
- Kupující neodstoupí od smlouvy na koupi zboží, jehož se služba týká, před uplatněním
služby;
- Kupující uplatní službu nejpozději 14. den od převzetí zboží, které je součástí
objednávky, na kterou se služba vztahuje osobně na jedné z poboček poskytovatele,
příp.
poboček jeho smluvních partnerů, jako Zásilkovna.cz, v rámci řádné otevírací doby;
- Kupující prokáže nárok na službu originálem daňového dokladu obsahujícího příslušný
výrobek
a s ním související službu;
- Vrácení ceny služby: Kupujícím má právo
od
smlouvy na poskytování služby odstoupit ve smyslu § 1829 občanského zákoníku, avšak v takovém
případě musí vydat i veškeré bezdůvodné obohacení zpět Prodávajícímu nejpozději v okamžiku
odstoupení.
VII.
Práva z vadného plnění
- Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající
odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
- má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové
vlastnosti,
které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu
zboží
a na základě reklamy jimi prováděné,
- se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží
tohoto druhu obvykle používá,
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost
nebo
provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
- je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a zboží vyhovuje požadavkům
právních
předpisů.
- Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí zboží kupujícím, má se za to, že
zboží
bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne
u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Toto ustanovení se
nepoužije u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena
ujednána, na
opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu
odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím,
nebo
vyplývá-li to z povahy zboží.
- V případě výskytu vady může kupující prodávajícímu předložit reklamaci a požadovat:
- výměnu za nové zboží,
- opravu zboží,
- přiměřenou slevu z kupní ceny,
- odstoupit od smlouvy.
- Kupující má právo odstoupit od smlouvy,
- pokud má zboží podstatnou vadu,
- pokud nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
- při větším počtu vad zboží.
- Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí
reklamace
možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat
písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký
způsob
vyřízení reklamace kupující požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení
reklamace,
včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění
zamítnutí reklamace.
- Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých
případech
do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku
či
služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být
vyřízena bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se
prodávající
s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné
porušení smlouvy a kupující má právo od kupní smlouvy odstoupit. Za okamžik uplatnění
reklamace se považuje okamžik, kdy dojde projev vůle kupujícího (uplatnění práva z
vadného
plnění) prodávajícímu.
- Prodávající písemně informuje kupujícího o výsledku reklamace.
- Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že
věc
má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
- V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu účelně vynaložených nákladů
vzniklých v souvislosti s uplatněním reklamace. Toto právo může kupující u prodávajícího
uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby.
- Volbu způsobu reklamace má kupující.
- Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí § 1914
až
1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992
Sb., o
ochraně spotřebitele.
- Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady
upravuje reklamační řád prodávajícího.
VIII.
Reklamační řád
- Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení
ihned
po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně
označeným místem závady.
- V případě reklamace zašlete výrobek zpět, ke zboží přiložte doklad o koupi. Přeprava
je
hrazena stranou kupujícího. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží
převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
- Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému
poškození.
- Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo opraveno, případně bude vrácena kupní
cena.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních
vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených
vnějšími
událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá
záruka.
- Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
- O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem na emailovou adresu uvedenou v
objednávce nebo v reklamačním protokolu.
- Pokud si kupující nevyzvedne vyřízenou reklamaci do 30 dnů od vyřízení reklamace, bude
mu
účtováno skladné ve výši 25,- Kč za každý započatý den nevyzvednutí zboží od vyřízení
reklamace. Pokud si však kupující zboží nevyzvedne ani do doby, kdy výše skladného
převýší
cenu reklamovaného zboží, bude toto zboží použito na úhradu skladného.
IX.
Doručování
- Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat
prostřednictvím
elektronické pošty.
- Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na emailovou adresu uvedenu v těchto
obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na emailovou adresu
uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo v objednávce.
X.
Mimosoudní řešení sporů
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní
inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869,
internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line
nacházející se
na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení
sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00
Praha 2,
internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle
Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o
řešení
spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice
2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
- Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění.
Živnostenskou
kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní
inspekce
vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992
Sb., o
ochraně spotřebitele.
XI.
Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies
- Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies upravují Zásady ochrany osobních údajů prodávajícího dostupné na webové stránce internetového obchodu.
XII.
Závěrečná ustanovení
- Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se právním řádem České republiky. Pokud
vztah
založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se
řídí
právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně
závazných právních předpisů.
- Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.
- Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu
ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
- Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu,
včetně
rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a
prvků,
náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové
stránky
nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
- Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do
internetového obchodu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující
nesmí
při využívání internetového obchodu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv
na
jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám
umožnit
neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti
tvořící
internetový obchod a užívat internetový obchod nebo jeho části či softwarové vybavení
takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
- Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2
občanského
zákoníku.
- Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické
podobě a není přístupná.
- Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou
dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních
podmínek.
- Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti neodmítnete zasílání našich obchodních sdělení nebo neodvoláte svůj dříve udělený souhlas. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu.
V Praze dne 01.02.2020